![]() ![]() ![]() ![]() |
|
> 關於屋企
> 1. 屋企有咩人:老豆,老媽,2呀哥,我~ > 2. 鍾唔鍾意屋企:OK啦! > 4. 最鍾意邊個屋企人:老豆 > 5. 最討厭邊個屋企人:自己 > 6. 覺得屋企溫暖嗎:有時* > > 關於朋友 > 7. 你覺得乜野叫做友誼:有咩野都可以搵佢地! > 8. 有幾多個朋友:好多 > 9. 係未每個都好fd:唔係牙都... > 10. 最鍾意邊個朋友:個個都like~ > 11. 最相信邊個朋友:柔 > 12. 你d朋友既特點:個個唔一樣嫁啵@@ > 13. 唔開心既時候會第一時間搵邊個朋友:果幾個~ > 14. 記唔記得曬每個朋友既喜惡:都記得哂既~ > 15. 同朋友嗌交會點:過幾日咪好番~ > 16. 點樣先可以維持到與朋友間既友誼:真誠 > 17. 如果有一日, 所有朋友都離你而去, 你會:孤獨終老/.\" > 18. o係你心裡面, 點樣先算係好朋友, 好知己:好了解對方,,冇條件咁為對方付出 > 19. 你有咩想同d 朋友仔講:愛你地啊>3< 但願友誼不變 > 20. 用一句不多於15 字既說話形容你d 朋友:個個都好好! > > 關於愛情 > 21. 乜野係愛:一種感覺~ > 22. 愛重要嗎:好重要牙! > 23. o係你心裡面, 最想要點樣既愛情:一生一世既 > 24. 想唔想拍拖:暫時唔想 > 25. 鍾意咩類型:專一同要好人 > 26. 有冇鍾意人:暫時冇 > 27. 點解鍾意佢:/ > 28. 鍾意左佢幾耐:/ > 29. 佢係一個點既人:/ > 30. 平時見到佢你會做d 乜:/ > 31. 有冇諗過要表白:/ > 32. 而家呢一刻想同佢講乜:/ > 33. 拍過幾多次拖:-口-"... > 34. 第一次同邊個拍拖:/ > 35. 拍左幾耐:/ > 36. 佢係一個點既人:/ > 37. 同佢有咩開心/ 唔開心/ 難忘既事:/ > 38. 對呢段情有咩感覺呀:/ > 39. 而家有冇拍拖:冇 > 40. 拍左幾耐:/ > 41. 同緊邊個拍拖:/ > 42. 佢係一個點既人:/ > 43. 同佢有咩開心/ 唔開心/ 難忘既事:/ > 44. 對呢段情有咩感覺呀:/ > 45. 愛/鍾意一個人, 最緊要係d 乜:最緊要愛佢囉 > 46. 愛/鍾意一個人, 需要比人知道嗎:唔需要 > 47. 你會為愛付出嗎, 會付出幾多:所有 > 48. 最想嫁比邊個:冇呀! > > 關於喜惡 > 50. 鍾意咩卡通人物:大口仔 > 51. 鍾意邊個歌手:jay,光良,千嬅 > 52. 鍾意睇咩類型既戲:笑片 > 53. 鍾意聽咩類型既歌:情歌 > 54. 最鍾意邊首歌:好多.. > 55. 鍾意咩顏色:green! > 56. 鍾意食乜:好多~~ > 57. 鍾意飲乜:好多~ > 58. 鍾意咩地方:Y記~社區~ > 59. 最鍾意星期幾:星期六 > 60. 最鍾意邊個節日:聖誕 > 61. 最鍾意邊個月:8月~暑假MA~ > 62. 最鍾意邊個季節:秋天~ > 63. 鍾意咩類型既人:好好人 > 64. 最想收到既禮物係:我冇所謂既,,你送咩我都收!XD > 65. 最想人地讚你d乜:我當你係最好既朋友! > 66. 唔鍾意咩卡通人物:高達 > 67. 唔鍾意邊個歌手:冇,,掛 > 68. 唔鍾意睇咩類型既戲:爛片 > 69. 唔鍾意聽咩類型既歌:難聽冇意義既歌 > 70. 最唔鍾意邊首歌:冇// > 71. 唔鍾意咩顏色:冇話特別唔鍾意 > 72. 唔鍾意食乜:苦瓜 > 73. 唔鍾意飲乜:紅豆冰 > 74. 唔鍾意咩地方:未諗到.. > 75. 最唔鍾意星期幾:星期一 > 76. 最唔鍾意邊個節日:冇... > 77. 最唔鍾意邊個月:冇... > 78. 最唔鍾意邊個季節:春天 > 79. 唔鍾意咩類型既人:串同唔講道理既人 > 80. 最唔想收到既禮物係:冇牙..係FD送既,咩都鍾意!! > 81. 最唔想人地話你d乜:唔知牙.. > 關於儀容 > 82. 覺得自己既樣貌係:樣衰/.\' > 83. 係咩髮型:中頭髮 > 84. 你化妝嗎:冇~ > 85. 滿唔滿意自己個樣:唔滿意>< > 86. 乜野叫靚:順眼,, > 87. 乜野叫型:一見到就會立刻講:哇,好型牙" > 88. 用邊隻護膚/ 化妝品:冇用'' > > 關於而家呢一刻 > 89. 而家最想做d 乜:Zz.Zz..Z..Zzz..ZZ... > 90. 而家最想見到邊個:周公"!=口=" > 91. 而家諗緊邊個:都係周公~~~~~~XD' > 92. 而家最想打既人:冇啵 > 93. 而家最憎既人:冇呀 > 94. 而家最想得到d 乜:冇@@ > 96. 而家既心情:唔識形容..... > 97. 而家既時間:8:01p.m > > 關於呢100 條題目 > 98. 對呢100 條有咩感覺:關於愛情果到好多都唔洗答-口-" > 99. 用左幾耐時間做呀:30分鐘~~ > 100. o係邊度copy 番黎:貓貓囉"
今日同姐姐出左mk買3* 今次呀媽肯俾我去啊-口- 首先去左又一城食野,,之後就拿拿聲去睇3啦! 睇左勁耐終於買到D野,,>33<'' 買左3件3,,同一條牛仔褲~! 食埋野就返家啦~返到去都7點" 我地行到勁累牙,,! 但幾開心*
今日通識俾人罰抄,,啊SIR好變態,, 抄左勁耐!"唉''好累牙/.\ 英文換左個勁老既mISS-口-" 仲要教我地2個月,,死得囉=) 前幾日去左英英果到睇側田@@" 我地講左好多野同影左好多相~~ 正~牙~! 嗚嗚,,, 星期五巧yan生日,資金短缺,唔知送咩俾佢好~/.\"
星期天。 好早就返左去主日啦 仲返埋查經班tim! 跟住下午就去左富安 陳太請我去佢屋企食綠豆沙 好好食呀>33<'' 過一陣KA黎左,, 我地就行返屋企,,, 我地行單車徑,, 果到勁黑,,又冇咩人'' 超得人驚-口-'''但好好好玩=) 7點終於行到返去-口-''
換左日記音樂了!大家聽得出依首咩歌呢?@@ 55,,,係喇~今次既歌就係孫燕姿既一首新歌,,,<雨天> 我好鍾意依首歌,>3<'' 希望大家會鍾意喔=口=" 誰能體諒我的雨天
孫燕姿----雨天
|