|




2006 年 9 月 8 日 星期五  |
今日雖然冇咩特別事情發生~"
但今日好平凡同好開心咁過,哈哈~~
今日放學整ERS D野,,好多野做喔T^T
不過好開心~
跟住同左EMILY係公園食腸粉,我地初初好似廣告"黑白配"咁玩,,-3-"
但係emily最後抵受唔到腸粉的引誘,未玩到一局就自己食左落肚=3="
(俾我諗起黑白配果位細路......卡哈呵嘻'')
yeah~聽日又是星期六喔!~
p.s.原來開心既方法真係好簡單,最緊要既,就係自己點樣諗!~





2006 年 9 月 8 日 星期五  |
今日一個偶然的機會下,睇到”多啦A夢”的結局,結局真係好感人..特別是最
後的一段' (可能有D人睇過ga@v@)
'有一種朋友,和他一起時,你會感到好自在,開心,即使不是天天見面,你都知道你和他的感情不會有什麼變化,你有什麼事情,,他永遠在你身旁..是永遠永遠......."
{{擁有這樣的朋友,,你會感到很溫暖}}
多啦A夢同大雄就係一個好好既例子~






2006 年 9 月 5 日 星期二  |
又做NA*心情煩惱中......
1) 人地通常點叫你? 映仔,豆2,fan”
2) 一日會訓幾多個鐘? 10個鐘
3) 星期日,鍾意留o係屋企訓覺抑或出街玩? 出街*
4) 你鍾意黃偉文多d抑或林夕多d? 後者~
5) 聽歌,比較注意歌詞抑或旋律? 旋律~有時唔知佢地唱乜嫁ma-0-
6) 用一首歌去形容你自己而家o既心情。 諗唔到-口-
7) 你而家有冇拍拖呀? 冇呀~
8) 你想女朋友告白先抑或你告白先?I aM gIrL!
9) 你想鍾意你女朋友多o的抑或佢鍾意你多o的? 如上題
10) 你覺得自己靚唔靚? 樣衰
11) 你係自戀抑或自卑? 唔知-口-
12) 你鍾意天地長久多o的抑或曾經擁有多o的? 天地長久~~~~~
13) 做錯o野時,你怕道歉嗎? 唔怕!~
14) 係咪成日都唔交功課? 非也非也
15) 你覺得抄功課係錯事嗎? 幾啦~
16) 你最討厭o既老師係邊個? 冇~
17) 係咪成日遲到? 非也
18) 係咪成日都覺得自己黑仔? 唔覺既
19) 有冇一個搞到你喊既朋友? 冇-0-
20) 做朋友,你認為乜野係最重要? 夠坦白~
21) 會唔會接受朋友對你o既批評? YES!
22) 如果你最好o既朋友講左個好大既大話呃你,你會唔會原諒佢? 睇下佢講得過唔過分'''
23) 試過俾人騷擾未? 未-口-
24) 你覺得乜o野係最令你煩擾?朋友d野 =3=
25) 講一個你認為最有效o既減壓方法。 打人-.-'' 雖然暴力,但真係好有效~=="
26) 會考你拎幾多分? 未會考啵=3=
27) 覺得自己能幹嗎? NONO
28) 喜歡依賴抑或靠自己? 靠自己
29)對於醜的定義: 心地差~
30)認為自己冷靜、理智嗎: OK喇
31)認為自己戀愛時冷靜、理智嗎:唔知-3-
32)對於討厭的人,你會: 唔理佢~
33)如果給你三個願望:大家都開開心心,,開心,開心~
35) 近排做過乜野,令你覺得最「 nor 」? 冇啵~
36) 做完一件好「 nor 」事之後,你要用幾耐去忘記呢件事?一輩子!xD
37) 有冇邊種外語,你係比較擅長? 外星話
38) 你信唔信「星座」? 唔信!
39) 你覺得自己似唔似你o個個星座?冇!~
40) 你覺得蔡依林有冇特登扮濱崎步? 唔覺,,D明星都係抄黎抄去
41) 你有冇發過明星夢? 冇,,唔敢發-口-
42) 你覺得自己有乜本錢去做明星? 冇~樣唔得,唱歌又唔得~
43) 鍾唔鍾意唱 K? 幾啦~
44) 最鍾意唱邊個歌星既歌? 好多嫁~唱得好聽,歌又好聽~咪鍾意~
45) 鍾意幾多個人一齊去唱 K 呀? 4,5個啦
50) 有邊個明星係令你覺得佢係扮型? 唔知-口-
51) 最鍾意o既食物。 Chicken WiNg~雪榚~~
52) 最鍾意o既季節。 秋天,,落葉飄飄,,,~~~~GD!
53) 最鍾意o既動物。 cAT!!喵~
54) 最鍾意o既商場。 新港~近MA-0-
55) 最鍾意o既明星。 好多~
56) 最鍾意o既顏色。 green~
57) 最鍾意o既電視節目。 好多~
58) 最鍾意o既雜誌。 <<YES>>
59) 最鍾意o既人。 你~
60) 最鍾意o既球隊。 冇-3-
61) 你妒忌心強唔強? 都唔強,GA
62) 容忍到你o既情人一腳踏兩船嗎? NO!
63) 講出你o既座右銘。 係!
64) 最常講o既粗口。 SHI T-.-’情不自禁><! 要改!
65) 講出你而家最想買o既o野。 衣服
66) 你鍾意地鐵多D抑或巴士多D? 地鐵
67) 你普通巴士多D抑或空調巴士多D? of cause空調巴士la-3-
68) 你對ROAD SHOW有乜感覺? 冇感覺
69)最有要好的網友: 有~呀jack
70)最要好的朋友: 巧欣"
71)最要好的異性: 唔知-3-"
72) 你用邊隻牌子既牙膏? 黑人-口-*
73) 你用邊隻牌子既洗頭水? ASIENCE
74) 你用邊隻牌子既沐浴露? JOGH SUN BADY-3-
76) 你最肯花錢o係邊一方面? 有需要用既野
77) 在甚麼時候最易發火: 屈我既時候
78)在甚麼時候最溫柔: 對D細路既時候-口-"
79) 邊句說話會即時令你嬲爆? 喂,,!死開一2邊啦!
80) 兒時夢想同現時理想,相差很大嗎? 很大很大.....
81) 有生以來,你做過乜o野令自己最內疚? 成日激家人>0<
82) 你喜歡香港嗎? ysys!
83) 你想你o既婚禮點樣舉行? 簡單~
84) 你想去邊個地方度蜜月? 法國
85) 你試過「愛到要生要死」的感覺未?未啵~
86) 你試過o係條街上面嘔到七彩未? 未喔''
85你討唔討厭狐狸精? 幾啦
86)試過遇上狐狸精未? 未啵~
87)呢個問卷係咪好好玩呢? 係牙係牙!至其ma-口-"





2006 年 9 月 3 日 星期日  |
今日難得老豆休息,早上同左佢踏單車,踏左去科學園~
天氣都好好,好涼喔,超爽呀~!@
好累~ 但好開心呀~
________________________________________
下午join左姐姐,,都幾耐冇見佢啦~
我地食左d野~由於時間關係就立刻去沙田UA搵左套戲睇-3-'' (因為依排唔知做乜好想睇戲)
之前想睇戀愛初歌嫁,點知冇2個位~so就睇左小蟻霸(The Ant Bully)-0-'
都OK Ga,幾勵志-口-, 有D幾爆笑 ~我最鐘意d甜密露...(其實係蟲屎...) 花生仔狂食d蟲屎.....................''
最岩家長帶小朋友睇-=口=''
睇完食D野就快快回家啦,,唔想俾人丙-口-"""
_________________________________________
回到家先發覺原來仲未拿學生相,,
跟住未食飯立刻標去拿~幸好未關店~=口=''
明天返學-口-" GOOD NIGHT!





2006 年 9 月 1 日 星期五  |
今日開學喇~
我地班主任都幾好AR''
係鄭德智老師同MISS CHAN 牙~!
佢地第一日就搞左好多野,,希望可以了解到我地,,又為我地整左個xanga~好感動 
起碼好過胡忠某d老師好多 
____________________________________________________________
原來有D野係自己諗多左''''
-V-'
P.S 開學啦''大家要努力喔''!

« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|