2006 年 7 月 2 日  星期日   晴天


        呵" 今天是星期天~感謝主今朝早上落雨,下午好天~可以順利進行球賽~~~

雖然今次提摩太輸左,,但係我覺得大家打得都好好~!!都不枉我O地咁落力打氣!!"XDDD"

       巧欣黎左呀~~好開心呀~希望下次有機會,佢都會返黎啦~^^

 

NEXT就同小雲&巧欣彈琴____佢地好俾心機練呢~加油呀~!!~@

 

 


                          

                                             

         

刊登時間︰2006-07-02 07:56 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    

 

                                    



                   

                            
2006 年 6 月 28 日  星期三   雨天


有2個好消息呢!!    第一個就係聽日唔洗返學ar~

第二個就係小月唔洗去美國啦"ya~

唉......今日落好鬼大雨呢...食lunch返黎搞到全身濕哂呀..陰公,,,   

___________________________________________________________

多疑,...記憶力衰退...等等..依D ALL都係更年期的徵狀....死囉"中哂招.....-33-

              ................................................................"

都唔知依排仲咩事......唉.."""


                          

                                             

         

刊登時間︰2006-06-28 08:21 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    

 

                                    



                   

                            
2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天


今日派左中文,普通話啦"都ok啦))

好開心丫,下個星期開始,有d日子唔洗返學,,太棒了!!~

話時話"....依一年過得真係快...~~希望下年新既一年,新既開始~!

 

要惡補math_"依個係我暑假既目標~~!!@#~

 


                          

                                             

         

刊登時間︰2006-06-27 04:18 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    

 

                                    



                   

                            
2006 年 6 月 25 日  星期日   晴天


hohoho~今日返到Y記,原來有籃球比賽WOR!

係唔同團分組打,我地提摩太團因為年紀小同考試的緣故,所以就算分組賽輸左,都可以晉升4強呀!!xDDDDDDD"

不過我地提摩太下個星期日先比賽,巧欣,嘉琪都話黎,,,一齊打氣!!yayaya!~

 

我個哥果組 司提反團好勁呀~佢地個個都好團結!~4號仔射三分波好鬼勁呢~其他人都好好~最後後來居上,反敗為勝!~YES"

29:16 WIN左!~  我地打氣打到氣都冇埋-0-XDD"  

 

籃球比賽真係好好睇,由其係識得既人比賽,佢WIN左OR入左波,果種心情就係好興奮,好正!!!~

 

 

好期待下星期日既來臨呀~!@


                          

                                             

         

刊登時間︰2006-06-26 04:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    

 

                                    



                   

                            
2006 年 6 月 25 日  星期日   晴天


琴日既生日會完左啦~有好多野食@@P.S.好多都係團友整~THZ哂佢地!~

不過好累~返到屋企整個人都軟哂,,,要好好休息先得!!

盼主憐憫,保守~~

仲有,係到~祝生日既團友生日快樂!**

近排心情好複雜,突如其來~

 

 

 

 

 


                          

                                             

         

刊登時間︰2006-06-25 11:33 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]