![]() ![]() ![]() ![]() |
|
呵" 今天是星期天~感謝主今朝早上落雨,下午好天~可以順利進行球賽~~~ 雖然今次提摩太輸左,,但係我覺得大家打得都好好~!!都不枉我O地咁落力打氣!!"XDDD" 巧欣黎左呀~~好開心呀~希望下次有機會,佢都會返黎啦~^^
NEXT就同小雲&巧欣彈琴____佢地好俾心機練呢~加油呀~!!~@
有2個好消息呢!! 第一個就係聽日唔洗返學ar~ 第二個就係小月唔洗去美國啦"ya~ 唉......今日落好鬼大雨呢...食lunch返黎搞到全身濕哂呀..陰公,,, ___________________________________________________________ 多疑,...記憶力衰退...等等..依D ALL都係更年期的徵狀....死囉"中哂招.....-33- ................................................................" 都唔知依排仲咩事....
今日派左中文,普通話啦"都ok啦)) 好開心丫,下個星期開始,有d日子唔洗返學,,太棒了!!~ 話時話"....依一年過得真係快...~~希望下年新既一年,新既開始~!
要惡補math_"依個係我暑假既目標~~!!@#~
hohoho~今日返到Y記,原來有籃球比賽WOR! 係唔同團分組打,我地提摩太團因為年紀小同考試的緣故,所以就算分組賽輸左,都可以晉升4強呀!!xDDDDDDD" 不過我地提摩太下個星期日先比賽,巧欣,嘉琪都話黎,,,一齊打氣!!yayaya!~
我個哥果組 司提反團好勁呀~佢地個個都好團結!~4號仔射三分波好鬼勁呢~其他人都好好~最後後來居上,反敗為勝!~YES" 29:16 WIN左!~
籃球比賽真係好好睇,由其係識得既人比賽,佢WIN左OR入左波,果種心情就係好興奮,好正!!!~
好期待下星期日既來臨呀~!@
琴日既生日會完左啦~有好多野食@@P.S.好多都係團友整~THZ哂佢地!~ 不過好累~返到屋企整個人都軟哂,,,要好好休息先得!! 盼主憐憫,保守~~ 仲有,係到~祝生日既團友生日快樂!** 近排心情好複雜,突如其來~
|