![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日同soso,emily,kiki去左書展啊''' 嘩,,估唔到最後一日都咁鬼多人,, 我地行足成日..因為好多書睇ma,,.=﹏=" 真係唔迫死都累死,,,, 我買左幾本書,,其中有2本只係$5元~ 嘩~抵到爛啦~ 仲有買左本小說,,,俾佢一樣野吸引左,,, <----------個封面好令啊~~~ 最後最開心就係買到靈修書啦~~嘻嘻 雖然都幾貴下,,本靈修書~但我都有買到=3=" 我平時好吝嗇嫁XDDDDD" 點解我都買?? because我覺得值得囉"__ 靈修__是一樣好重要的事情呢~ 慢慢學習中.......... 最後6點鐘我地就走左啦~ 8點先回到家,,好累呢~ ZZZZ...zzz..zZ..ZZZz..zz 雖然累,但很開心呢~ha~
今日去左做幫手做義工,,,,又有收穫la~ 唔係物質的收穫,而是一d好珍貴既野~我諗應該係畢生受用~嘻 本來我有一個好難得既機會~但係我放棄左 TvT" 怪就怪我唔敢膽la-0-" 見到D街坊們好好奇奇的來,捧著植物開開心心的走~見到人地喜悅,連自己都開心埋~卡卡 奇怪~ 這天是一個很寶貴的經驗。﹏。
嘩嘩嘩”今日真係悶爆囉”=﹏=” 冇東西做呢-﹏-” so明天要到圖書館借書開始我的偉大任務啦”<_借書做功課”)-﹏- 加油吧" 希望到時果腦唔好又去左遊花園﹏﹏""""""""""
SOR,,,,我唔想的""
難得老豆同老媽肯放我出黎~下午就同嘉琪去新港”” 諗住去買暑期作業”點知又係冇哂”要訂..-0-" 又要等好耐" 次次都係咁,,,有d灰,,呵-0-" 我地來回左新港既書店好多次,,嘿嘿嘿~ 後來去左精品店到睇d keroro 牙~好Q呀!>3< 好想買哂佢地番屋企~>0<最後買左個keroro key扣)))
我地就走左去drink野,,,,呵" 就要去富安睇鋪,,有人係咁吹.)),,XDD" 7:00回家了~~~~~~~ "" 有時有D野自己的能力做唔到,,,冇謂去做,,"隔眼"去做反而得到反效果,,冇辦法"唉=0= ""
END"_
放假喇~~~~ 下年我讀2b,,,, 我地班有成10幾20個同學唔係B班讀ar >0< 另外,,栗子~希望你係加拿大生活得開開心心!!~ ______________________________________________ 明天又返團契la~好enjoy返團契既時間~雖然而家仲未好認識主 但能夠返團契認識神,我相信這是一種很好的福氣。 曾經 踏遍路途千萬里 徬徨中 遇見熱誠的膀臂 能在絕望獨單中偶然遇到您 來日禍困迎面 滿途挑戰 __________________________ 好好聽的一首詩歌....................... 能在絕望獨單中偶然遇到您 是我根本不配受的福氣~~"....真的是"偶然"?
|