2006 年 7 月 24 日  星期一   晴天


今日同soso,emily,kiki去左書展啊'''

嘩,,估唔到最後一日都咁鬼多人,,

我地行足成日..因為好多書睇ma,,.=﹏=" 

真係唔迫死都累死,,,,

我買左幾本書,,其中有2本只係$5元~

嘩~抵到爛啦~

仲有買左本小說,,,俾佢一樣野吸引左,,, <----------個封面好令啊~~~

最後最開心就係買到靈修書啦~~嘻嘻

雖然都幾貴下,,本靈修書~但我都有買到=3="

我平時好吝嗇嫁XDDDDD"

點解我都買??

because我覺得值得囉"__

靈修__是一樣好重要的事情呢~

慢慢學習中..........

最後6點鐘我地就走左啦~

8點先回到家,,好累呢~

ZZZZ...zzz..zZ..ZZZz..zz

雖然累,但很開心呢~ha~

 

 


                          

                                             

         

刊登時間︰2006-07-26 07:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    

 

                                    



                   

                            
2006 年 7 月 21 日  星期五   晴天


今日去左做幫手做義工,,,,又有收穫la~

唔係物質的收穫,而是一d好珍貴既野~我諗應該係畢生受用~嘻

本來我有一個好難得既機會~但係我放棄左 TvT" 

怪就怪我唔敢膽la-0-"

見到D街坊們好好奇奇的來,捧著植物開開心心的走~見到人地喜悅,連自己都開心埋~卡卡 奇怪~

這天是一個很寶貴的經驗。﹏。


                          

                                             

         

刊登時間︰2006-07-21 07:21 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    

 

                                    



                   

                            
2006 年 7 月 18 日  星期二   晴天


 嘩嘩嘩”今日真係悶爆囉”=﹏=”

   冇東西做呢-﹏-”

so明天要到圖書館借書開始我的偉大任務啦”<_借書做功課”)-﹏-

加油吧"   希望到時果腦唔好又去左遊花園﹏﹏""""""""""

 

    SOR,,,,我唔想的""

 

 

 


                          

                                             

         

刊登時間︰2006-07-18 08:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    

 

                                    



                   

                            
2006 年 7 月 16 日  星期日   雨天


 

    難得老豆同老媽肯放我出黎~下午就同嘉琪去新港””

諗住去買暑期作業”點知又係冇哂”要訂..-0-" 又要等好耐"

次次都係咁,,,有d灰,,呵-0-"

我地來回左新港既書店好多次,,嘿嘿嘿~

後來去左精品店到睇d keroro 牙~好Q呀!>3<

好想買哂佢地番屋企~>0<最後買左個keroro key扣)))

     

我地就走左去drink野,,,,呵" 就要去富安睇鋪,,有人係咁吹.)),,XDD"

    7:00回家了~~~~~~~

       "" 有時有D野自己的能力做唔到,,,冇謂去做,,"隔眼"去做反而得到反效果,,冇辦法"唉=0=  ""

 

                                                             END"_

 

 


                          

                                             

         

刊登時間︰2006-07-17 10:29 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    

 

                                    



                   

                            
2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天


 

 

 

放假喇~~~~

下年我讀2b,,,, 我地班有成10幾20個同學唔係B班讀ar >0< 

 另外,,栗子~希望你係加拿大生活得開開心心!!~

______________________________________________

明天又返團契la~好enjoy返團契既時間~雖然而家仲未好認識主

但能夠返團契認識神,我相信這是一種很好的福氣。

偶然遇上的驚喜

曾經 踏遍路途千萬里
途中 跌到過 攀不起
無助的心感困累 全然交瘁
無助身軀早已沒有力氣

徬徨中 遇見熱誠的膀臂
人潮中 踫到您 多驚喜
前路即使千尺浪 得您在身旁
縱使呼呼風雨 仍覺甚美  

能在絕望獨單中偶然遇到您
是我根本不配受的福氣

來日禍困迎面 滿途挑戰
能贈我勇氣 完全是您
(年月縱過去 未忘掉您)

__________________________

好好聽的一首詩歌.......................

能在絕望獨單中偶然遇到您 是我根本不配受的福氣~~"....真的是"偶然"?

 


                          

                                             

         

刊登時間︰2006-07-15 11:35 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]