今日因為等小儀儀..so..遲集隊-3-
第4次..要打比家長同埋要罰企-w-
算~
今日又要統測-w-
悶鬼死..又鬼難wo~
食屎狗牙..世史超撚難..
差吾多冇一條識既..
勁陰公-v-中文~未做哂..吾夠時間
未做哂..仲有成版未做..條友仲要話冇做一題要抄100次
痴撚線!你冇病牙?100次?
冇撚理你..
跟住..music...冇啦啦話考試..仲要系電子音樂-w-
點知..唉..一題都吾識..系度點指冰冰..
希望有一題岩啦..
之後..科學又要..仲 要系突測-口-"
吾識.............................
午休...比人收左野飲-3-
正一仆街.我講左.3次我咩班咩號..
條友聾咖..咁我米轉身走人囉..
點鬼撚知`1仲話我冇禮貌-口-牙小姐...你有病的嗎?
要講比班主任知wo..好撚驚牙~~~
白痴既..
之後一個二個要留堂-v-要我等..
'''''跟住上左班房..玩左一陣..
走人~
熙哥 哥要打電話-v-我系度搞亂當
比個牙sir見倒..系咁笑
熙哥 哥話佢笑我wo...吾信
之後去左公園~~~小玉玉吾系咁開心..
好似有心事感-3-
點解咁多人都吾開心咖e排
呵呵~~我今日囉左小盈盈既2個第1次~~
知左好多野-口-"吾話你地知..
系我同小盈盈之間既不能說的秘密!~
|