-3-唉..e一週系統測週..
仆街牙..勁撚煩..又吾比早放wo..你個腦有問題咖!?
死變態牙...正一屎忽鬼= =
哼~算~我就原諒你一次咁多~冇下次~
今日..小儀儀話要交地理銀色本野~
但系琴晚又吾鬼識做wo..
so..今日系下邊系咁抄..
點知抄抄下.
小儀儀話 [[你搞到我遲到你就知死]]
跟住我問~e+幾點牙? [[7:53分]]
oh!shit..仆街啦..
就快遲到..跟住系咁跑..
我教佢地跑條少d路程既路-3-
但系好易比車撞鬼死..其實死左佢米仲好
不過都冇事~之後返到去..
我條氣都未順就返課室啦-口-勁冇奈..
點鬼死知條芝士腸剪左頭髮~
哈哈~勁似d3歲細佬既髮型~真系笑撚死我啦~
跟住佢話ms..lam冇返~勁HaPpy~
呵呵~~~
跟住pth統測~超易做
之後系咁聽歌..聽聽下..地球正叫我..
問埋d廢話..勁白痴..
跟住系maths比人記左吾知4次定5次名..
聽日要留堂-口-食屎佬
我聽日約左人咖 低能弱智白痴仔~
得屎行同你留~
跟住到左eng堂~超慘..部mp3冇左電-3-
激死我...
跟住bc今日食飯嗰時~答吾倒條問題
要留低睇..妖~你牙媽牙
跟住放學去左玩千秋同影相~
跟住走人lu~
唉..今日小玉玉失戀牙..T^T
慘....吾好吾開心啦..
聽日小玉玉可以囉返部電話啦~
恭喜哂!!!!!!!-3-
|