唉...
連續3日都系睇戲..
哈哈,,
豬公豬下豬下感簡左e套
鬼片黎既...
都ok啦..
睇嗰陣真系好驚咖..
但系睇完..
諗返.
其實都吾系好得人驚姐..
不過..
我準備洗白白嗰時..
冇啦啦有個bb喊..
又冇啦啦有個女仔慘叫wo..
跟住厠所度門冇啦啦系度''拍拍拍拍..''咁既聲..
嚇鬼死我囉..
吾系岩岩睇完鬼片..
就有鬼入屋掛..
吾好嚇我wo..
大佬..
我仲未做功課咖..
4篇文...
又數學..
又英文..
又工作紙..
唉..
我e+一樣都未做哇..
感我米嚇足成晚..
吾好啦掛..
對我咁好..
睇黎聽日又要留堂咖啦...
哇哇哇...
我聽日死左都吾知咩事牙...
|