唉..
我都好耐冇打啦..
懶到死..
都吾知點解..
吾好既事..
點解一定要發生系我身上..
或者系命運啦..
________
由於我琴晚一樣功課都冇做..
so..
我今日要留堂..
諗住5點留完堂就即刻去食野咖麻..
點知..
嗰個咁既魚皮翅話我地上堂吾乖..
留60min..
掃慶]]
留完之後仲要去補默[[bc今日默書吾合格/...so..要再默]]
照樣系抄隔離..我隔離照樣系抄貓紙..
岩岩好50分..
罰埋抄就走得..
但系個天黑哂..
我又怕黑wo..
感米成個bb感拖着儀姐隻手行lo..
跟住..
6點半安全到達我屋企..
廢話]]
呵呵..
我今日比之前仲+之lucky哇..
岩岩好7點53分入到去~
吾洗遲到!
哈哈..
但系好吾好彩既就系..
我比魚皮翅簡左做班代表去參加藍球比賽=o="
大佬..
我連個藍球都冇囉超過10秒哇..
叫我去比賽..
感不如叫我去死算啦..
再+上..
我聽日要上''着士古''哇[[[xdd我吾識打嗰個字..]]
仲要系同比賽同一時間..
我死都吾要第一日上堂就缺席牙..
我吾要藍球..
就算你話我擴課都系咁話咖啦..[[吾去當擴課咖T^T]]]
算啦..
吾里啦..
下次見..
88la..
hehee..
|