| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 7 日 星期日  |
| 2007-10-07 |
分類: 未分類 |
今日..
一早比人嘈醒..=="
吾記得系屎餅定系江君..
好冇奈=="
屎餅打黎..
叫我陪佢去cut頭髮..
仲要系去藍田..
牙媽吾比去..
跟住江君打黎話去mega box..
牙媽吾比去..
跟住牙儀又打黎..
叫我去mega box..
爆爆爆爆o咀牙..
唉..
我都好想去牙..
but我未do功課..
但系佢話幫我do哂佢..
感牙媽又系佢打黎之前出左去..
感米換33囉..
點知..
比個老野搶左架的士..
激死我哇..
好彩好快就有架黎左..
上左車..
好快就到左lu..
感緊系啦低能吾快就吾叫的士啦]]]
超鬼凍..
哈哈..
去到左緊系去左童真天地買左綿花糖sin啦..
跟住..
食牙食..食牙食..
好好味哇xdd
想買多支tim哇..
不過比牙儀阻止左..
跟住去左通利琴行..
玩琴..
玩玩下竟然有2個男仔彈左我好中意嗰首..
但吾系中文既..
我好想叫佢地彈多次比我聽牙..
玩左好耐..
我吾想再玩lu..
跟住去左第二間野度..
點知牙儀又話要玩=o=""
吾想..[十萬個吾願意咁入左去]
又玩左一陣..
去左夾糖..
好好味heehee..
跟住去左書局..
好想買哂我想睇嗰d書牙..
吾知幾耐之後..
去左買小丸子..
食完去買野飲.
飲完落左1摟..
見倒泳兒..關智斌..吳浩康..同埋鐘舒曼
哇哇哇xdd
泳兒唱左冇心戀唱..
吳浩康就吾記得左..
鐘舒曼就唱左我既至愛..
好好擁抱..
kaka..
一路飲波子氣水一路聽..
好開心牙..
聽完就搭車返得福..
再返屋企..
返到去..
又系比牙媽煩..
話我呃佢900蚊wo..
pk既..
咁我真系交左牙ma..
吾信米問魚皮翅囉..
吾信我又問我..
你想點牙?
次次都系咁..
咩都系我錯既,
黑人憎..
我今日咁開心..
比你叉喎哂..
不過好彩有你炸..
吾系既話我d眼淚冇哂lu~
跟住e+睇返d功課..
發覺仲有4樣未做..
死人鄭嘉儀..
聽日你就知死..
但系好彩屋企有個聰明人姐..
不過聽日要test哇..
T^T..
吾制牙...
唉..
吾打啦..
88
|
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 72 | »
|