今日..
冇咩特別事發生..[[除左表哥嗰件事之外]]
又系好悶好悶咁過..
一點半起左申..
跟住出左街街..
同牙儀..
去左藍田..
好耐冇去過啦..
買左d野..
之後諗住去第二度..
點知牙媽系咁打黎..
煩到死..
你吾覺得煩..
我得覺啦..
大佬..
你想我陪你去mk..
我同我d fd行緊咖..
系要逼我做d吾想做既野..
你要去就塭你d fd啦..
我幾歲牙..
仲同你一齊行?
再加上..
你跟本冇理過我既感受..
連牙女都冇叫過牙..
仲話我冇當過你系我牙媽..
好好笑囉我覺得..
我一出世..
你就冇理過我..
比左你牙媽..姐系我牙婆..
6歲sin接我返去,,
如果你吾系當我系你個女..
我吾該你吾好生我出黎啦..
我吾系生出黎比你出氣咖..
黑人憎!
一個二個都系咁..
做咩要逼我wo..
好辛苦咖..
你試下比我逼你..
系米要每分每秒都喊你地sin開心牙!
我e+吾需要人地既同情..
吾需要人地既安慰牙..
我只系想人個人可以借個傅頭比我..
直至喊完為止..
[[[[為我好 請不要說話全是教導 為我好 或者只需好好的擁抱或者於今晚會做到]]]
眼淚比苦茶更苦..
比任何野易付出..
有人同我講..
喊系法薜既一種..
但系喊左又點姐..
可以如你所願咩?
點解我要既野..
又得吾倒..
吾要既..
偏偏就系度..
點解世事吾可以如我所願wo!?
好耐冇淋過雨啦..
好想再淋下..
嗰總感覺..
我吾知點營容..
[[[我在淋雨中 背著你走不動
我還有一個夢 被雨水帶離我的天空
我的笑容會很酷 若和你們巧碰
放心我會收起我的痛
停雨之後我不會再哭]]]
冇心情再打啦..
有心情sin啦..
88...
|