今日..
神咁早就起左申..
陰公..
神早留留去行山wo..正白痴..
妖..
等佢嗰個乜叉野開步禮..
等左成粒鐘..
就快死得..
但系我地都系系度玩..
冇理到d人..
雖然系企..但系都已經好攰啦..死仆街..
跟住aR儀姐吾知點解冇啦啦講話
p kai..
但系又吾系仆街wo..
笑到我痴線..
但系地球正仲勁..
笑到喊感aR好似..
跟住d人慢慢開始行啦..
我地行之前問左aR sir[芝士腸]TCC..
佢話行9個字就走得wo..
行行下地球正比左段野我聽..
我放系右邊同aR儀姐一齊聽..
雖然段野系超低B..又低能..但系好好笑WO~~
吾記得咩..柯柯下屎..有人打黎講恭喜發財就CUT左線...
笑到肚痛aR..
跟住行左好耐好耐..
我都吾知行左幾耐..
應該系半個鍾左又啦..
我已經想坐系地下喊啦..
隻腳超痛aR..仲要琴晚系張床度仆街落黎wo..
死人八婆盈竟然請假..
吾洗行..
勁想死..
跟住呢..
我..小玉..儀姐..肥麟..同埋一個吾知叫乜名既.
行到最尾..
比個[[詩物奶茶]]系咁煩..
行快d啦行快d啦..
低能咖..
人地都話腳痛咯..
煩..
又冇水買wo..
跟住又好仆街的行姐30min..
最於有得買野飲..
一路行一路sms..又一路飲..
跟住我地行到2/4嗰時..d人已經行左3/4..
我問佢地洗吾洗行埋嗰邊..
佢地話行黎都廢既..
行到去又行返出黎..
呵呵!~
我地可以行少1/4
有dd開心..
跟住又買左二條吾知叫咩名既野..
好似系甜筒..
個aR伯以為我系買雪條..
收左我$8
跟住嗰個aR E話$18..
跟住個aR吾知發咩神經..
話我比左$wo..
算~
有$你都吾賺..
但系我比$嗰時發覺我跌左$20
勁冇奈..
唉..算..
仆街..
跟住又行左好鬼,死耐..
都未到..
我又諗返起..
aR肥天賜話9個字咖炸wo..
可能系佢講少左..
佢應該話[[快則9個字..慢則9個中]
唉..
我地足足行左2個半中aR..
真系破世界記錄囉..
之後我地返左屋企換33
再飛的去油塘..
跟住又返返去藍田陪aR小玉姐行,,
吾知幾點..
又去左陶大..
又吾知幾點走左..
我同小玉姐都發覺..
我地系一日入邊最少都講左100次仆街..
變左口頭禪..
同埋我地好似飛的飛到停吾倒..連續都系飛的..
仲要系每日至少一次..
算啦..
吾打啦..
做功課..
88
|