牙...
就黎變白痴咖啦..
系e間感既仆街學校...
勁煩牙,,
又勁悶wo.
唉..
今日竟然差2秒就當遲集隊.
我已經有3次咖啦..
吾可以再有咖..
吾系就要系學校既校務處前面罰企15min..
勁魚咖..
仲要打比家長..
上次已經比牙sir罵咖啦..
佢話[你今次第3次咖啦..新學期開始左一個幾月咖炸wo..%##!%#%$&^%&**(&*(e&$^*#*%#^]]
講左一大袋廢話..
左耳入右耳出..
妖..
其實如果吾系嗰個死人豬八婆..
我都吾會有3次記錄牙..
勁黑我憎牙..
上次遲到就罵到我仆街感仆..
但系打比我牙爸嗰陣就成把變哂..
成個絞婆感..
佢話[[喂..系.系..系米xxx家長牙..系牙系牙..我打黎呢..系想話呢..你個女今日遲到牙..你下次叫你個女準時d啦...[[嘔屎]]牙..仲有牙..佢今日要留堂牙..我講既系咁多啦..88]]
佢把死人聲勁好笑..聽到真系嘔屎..
跟住..講返今日..
吾知點解..
嗰個吾知高乜鬼野琪..
冇啦啦留哂我地系操場..
做埋d勁kai既動作..吾洗食luchy都飽死左..
上都去冇咩野做..
上堂ok啦..
我要連續2個星期每一堂都囉倒4.8分或以上就可吊位..
坐邊都得..
我想坐老師台xdd..講下姐..
但系今日eng堂食蛋..
我問佢點解..
佢話[[你私自吊左位,,又冇同我講..冇分比]]
頂...
又要從生計..
跟住都冇咩野做過..
is堂派左條魚毛仔..其實我系驚魚咖..
但系算啦..
囉返黎放生佢..
放左學去左m記..
傾左好耐..其實系笑xd..
見倒2條蛋蛋打架..
勁好笑..
之後儀姐牙媽急call..
走左..
得返我..肥燕..屎餅..
屎餅走埋..
得我同肥燕..
咁米送佢返屋企囉..
佢話我系護花使者=3=
吾中意e個名..
返到去..冇開msn..
系度sms..
吾話你地知系邊個,,
又傾左電話..
同儀姐同埋腐乳細佬..
講講下我同牙媽講話轉校..
點知比佢罵..
妖..
超火囉嗰時..
但系我一定會系下學期哄倒佢比我轉既..
儀姐..,.,肥燕..玉姐..盈姐..睇住黎啦..
我地一齊走啦~哈哈
腐乳細佬你一定會系基智見倒我既!
吾打啦..
打左超多..
我都吾系幾信我e個懶人打既...
88..
|