您已經停留了
 
琳__]],!!你說會記得我.. 還記得嗎?
入到黎要留Cm*哇!!!
吾系我嬲死你地咖xdd~!
 
 
ABBY1314
暱稱: ♥琳__]],!!aB!By
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-03-06
2008-02-29
2008-02-18
2008-02-17
2008-02-04
文章分類
全部 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 71
今日人氣: 29
累積人氣: 2493
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 25 日  星期四   晴天


要轉校牙... 分類: 未分類

牙...

就黎變白痴咖啦..

系e間感既仆街學校...

勁煩牙,,

又勁悶wo.

唉..

今日竟然差2秒就當遲集隊.

我已經有3次咖啦..

吾可以再有咖..

吾系就要系學校既校務處前面罰企15min..

勁魚咖..

仲要打比家長..

上次已經比牙sir罵咖啦..

佢話[你今次第3次咖啦..新學期開始左一個幾月咖炸wo..%##!%#%$&^%&**(&*(e&$^*#*%#^]]

講左一大袋廢話..

左耳入右耳出..

妖..

其實如果吾系嗰個死人豬八婆..

我都吾會有3次記錄牙..

勁黑我憎牙..

上次遲到就罵到我仆街感仆..

但系打比我牙爸嗰陣就成把變哂..

成個絞婆感..

佢話[[喂..系.系..系米xxx家長牙..系牙系牙..我打黎呢..系想話呢..你個女今日遲到牙..你下次叫你個女準時d啦...[[嘔屎]]牙..仲有牙..佢今日要留堂牙..我講既系咁多啦..88]]

佢把死人聲勁好笑..聽到真系嘔屎..

跟住..講返今日..

吾知點解..

嗰個吾知高乜鬼野琪..

冇啦啦留哂我地系操場..

做埋d勁kai既動作..吾洗食luchy都飽死左..

上都去冇咩野做..

上堂ok啦..

我要連續2個星期每一堂都囉倒4.8分或以上就可吊位..

坐邊都得..

我想坐老師台xdd..講下姐..

但系今日eng堂食蛋..

我問佢點解..

佢話[[你私自吊左位,,又冇同我講..冇分比]]

頂...

又要從生計..

跟住都冇咩野做過..

is堂派左條魚毛仔..其實我系驚魚咖..

但系算啦..

囉返黎放生佢..

放左學去左m記..

傾左好耐..其實系笑xd..

見倒2條蛋蛋打架..

勁好笑..

之後儀姐牙媽急call..

走左..

得返我..肥燕..屎餅..

屎餅走埋..

得我同肥燕..

咁米送佢返屋企囉..

佢話我系護花使者=3=

吾中意e個名..

返到去..冇開msn..

系度sms..

吾話你地知系邊個,,

又傾左電話..

同儀姐同埋腐乳細佬..

講講下我同牙媽講話轉校..

點知比佢罵..

妖..

超火囉嗰時..

但系我一定會系下學期哄倒佢比我轉既..

儀姐..,.,肥燕..玉姐..盈姐..睇住黎啦..

我地一齊走啦~哈哈

腐乳細佬你一定會系基智見倒我既!

吾打啦..

打左超多..

我都吾系幾信我e個懶人打既...

88..