今日去左西九龍中心..
15min到左..
陪儀姐的..
系嗰個吾知叫咩嗰度玩左$100..
跟住都有1個鐘啦..
儀姐話小玉姐可能吾識黎..我覺得冇咩可能..
佢話返地鐵站塭佢wo..
感米返囉..
點知..
勁仆街囉..
去到地鐵站..
小玉姐打黎話到左西九龍中心..
=口=”
我即刻指住八婆儀話
仆街啦你!!
感跟住行過嗰班男仔望住我..
bc我好大聲講..
勁魚皮..好想揾個地方哩..
又行返返去..
勁吾想..
返到左..
上到m記..
我見倒小玉姐..
但系發雞温的小儀儀..
見吾倒=.=
好想打死佢..
仲要kaikai的行入m記..
之後又行左吾夠15min..
儀姐話凸然間好想唱k wo..
感米唱囉∼
本來揾住系去mk唱咖..近牙ma∼
但系好彩冇去到..
去左apm度..
塔地鐵嗰時..
我吾知點解冇啦啦諗起撻野..
可能系bc我成日都見倒..
跟住系咁講..我發覺我地咩都可以講足成日咖wo..
仲要系同一個話題..
跟住呢..
講講下..
我〔唉〕住嗰度門冇啦啦開左..
嚇撚死..
跟住我講左句話..
差d仆撚死..
跟住真系有個牙婆仆街..
勁好笑..開口中..
笑死我啦..
好快到左..
都好快有位.
林尾唱到仲有9首嗰時..
儀姐牙媽奪命追魂call..
掃慶..
超煩..
跟住埋單..
嗰個哥哥仔服務態度超好..
10分有11分∼
我同小玉姐系咁系度罵儀姐唱k吾比$..用粗口..
一路罵嗰個哥哥仔系咁笑..
吾想走住..
米陪儀姐去買嗰本吾知乜叉野..日文書黎既..
跟住陪完佢買..
佢竟然走左..
打完儕吾要和尚=3=
算∼
同玉姐去左m記食野..
食食下屎忽軒打黎問..
可吾可以join埋佢..
但系我地岩岩系apm返左九龍灣
又要我去apm..
我sin吾去...
我都吾想咖..sorry牙屎忽軒
跟住食完走人..
小玉姐飛的返油塘..
聽日又系飛的黎九龍灣..
要去慈善行..
勁吾想..
迫人去既..
正仆街黎..
食屎啦..
頂你老媽子..
吾想去牙..
又未做哂d功課wo..
唉..
吾知有冇咁多位比我地一次過咁多人轉
去基智..
千祈吾好冇..好似有6個人轉..全部fd..
吾打啦..
|