今日係星期一.今日開學啦!!~d同學既樣冇咩唔同.我地有似好耐都冇見!!~今日有d唔慣.因為始終都係復活節假後第一日番學!!~今日係Day5.有體育堂!!~都係教踢波!!~同d同學鬥波.輸左1場又win左1場!!~之後去左補習.因為小學個Miss冇番.所以我地個Miss補埋小學.冇咩時間理我地!!~之後就番左屋企!!~今日好唔開心呀!!~好似做咩都係不對!!~我個心好亂呀!!~同d屋企人既關係又唔好.好唔開心呀!!~好似冇人理我咁!!~有冇人可以同我分擔喜與悲呀?>.<

BABY 迷戀上妳的香味 愛飄逸在你髮間 香甜
預告明天有多美
BABY 明天幸福的香味 迫不及待在懷裡 蔓延
提醒我們永遠在眼前
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|