今日係復活節既第五日!!~今朝我11點9起身!!~然後就同我d屋企人去茶樓食野!!~然後番左屋企!!~本身我阿媽話同我去行街.之後佢又話唔去.我係屋企成6個鐘.真係超悶呀!!~唉~聽日就要番補習啦!!~我真係唔想番呀!!~尼排有一d事令我抅起一d回憶!!~有開心.有唔開心.有d由開心變傷心!!~尼d回憶永遠都改變唔到啦!!~我真係好希望有一d係我好重要既回憶可以改變呀!!~

只剩下冰冷空氣陪我一整晚
寂寞卻多到塞車根本無法動彈
一翻身我在半夜突然就醒來
夢裡你的唇柔軟
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|