今日9點7就起左身.因為今日教會有福音聚會!!~有好多未番過黎既小朋友都黎左!!~所以有d陌生!!~今次福聚都係由上一次既姐姐講.我上一次聽到我好感動.今次有d唔同.但係都係聽到好感動!!~聽完之後.就好問下d小朋友有冇咩唔明.有冇想信主等等!!~之後我地一齊食野.之後仲去左打波!!~打到5點幾.佢地都走哂!!~既我地就同d哥哥姐姐去食野.仲一到傾計.好開心呀!!~之後再番左去教會玩多一陣.然後就番左屋企啦!!~下個星期日本哥哥姐姐有得去camp呀!!~佢地就好啦!!~我仲要等到暑假先有得去呀!!~我好想快d到暑假呀!!~又唔洗番學.真係好呀!!~^^
今日夜晚係做"最美麗的第七天"既大結局呀!!~話咁快又做完啦!!~真係好好睇.好感人呀!!~最後仲講到"只要珍惜你眼前所有野.你就唔會後悔!!~"佢講得好好呀!!~聽日就要番學啦!!~希望大家會加油啦!!~>.<

眼淚
忍住眼淚不讓你看見
我在改變
孤單的感覺
你從不曾發現
我笑中還有淚
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|