琴日我冇打blog係因為琴日要早訓.所以冇打blog.今日放左學後就番左教會.聽日都要好早起身呀!!~要6點起身呀!!~因為聽日要到灣仔睇田徑比賽.我既心情好緊張呀!!~因為聽日係全港最勁果16間學校決賽.我聽人講果度好噪!!~但係好興奮!!~~我好希望我學校會WIN啦!!~大家都要加油!!~最近流感又令到死左幾果.D家長都好擔心D仔女有事!!~希望大家都唔會有流感.我祝大家身體健康!!~>.<
我想念你的吻
和手指淡淡煙草味道
記憶中曾被愛的味道
我懷念的是無話不說
我懷念的是一起作夢
我懷念的是爭吵以後
還是想要愛你的衝動

★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|