今日係星期一.係番學既日子.同平時冇咩唔同.只係我好唔開心.因為我剪頭髮!!~諗到今日一家會比人笑!!~番到去學校果陣.原來我地1A都有好多人剪左頭髮.所以我地冇咩點比人笑!!~今日小息前兩堂係I.S.小息果陣.我就去左拿鎖匙開門.係我地1A班門口有好多1A既同學等緊開門.佢地好唔耐煩.點知唔知邊個話"踢開到門"然後比老師聽到.就叫哂我地入班房.問係邊個講.但係冇人認.佢問左好多次都係冇人認.之後佢就話放左學後留係1A等佢.唉~我都唔知邊個講既.我無啦啦又比人罰!!~到左放學果陣.個MISS就黎啦!!~佢又問左好多次係邊個講既.但係都冇人認!!~好采之後佢只係叫好關既人留係到.而冇關既人可以走!!~之後我就番左補習!!~唉~都唔係邊個做!!~希望真相可以快D知啦!!~
係晚上我又係到睇"最美麗的第七天".我覺得部電視好好睇.果兩對情侶離離合合.最後佢地又一齊全!~我真係好想好似佢地咁呀!!~
希望聽日係一日好日!!~

最愛你的人是我
你怎麼捨得我難過
對你付出了這麼多
你卻沒有感動過
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|