今日係復活節既第四日!!~今朝11點3先起身!!~然後食左d野就番左教會!!~我地聚會到1點幾.之後去左食野!!~然後就去左打波!!~打左一陣.d哥哥姐姐要走啦!!~因為佢地去camp呀!!~佢地就好啦.有得去camp.我都想去呀!!~然後得番d小朋友係到打波!!~打到5點9到先走.打到好累呀!!~好想訓教呀!!~聽日冇野做.又留係屋企到悶!!~唉~星期二又要番補習啦!!~放完假後又要測驗!!~我真係唔想呀!!~我想尼個假期永遠都放唔完呀!!~>.<

baby baby baby baby
baby baby
是不是擁有以後就會開始
要失去
我給你的越多
你卻越想要躲
愛已無法回答所有的問題
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|