今日係星期三.番埋今日就可以放假啦!!~琴日因為冇時間所以冇打到blog!!~琴日我學校門口有人墮樓呀!!~我聽到尼件事都呆左!!~今日我知都老師會比好多功課!!~原來真係!!~唉~所以我係補習社係咁做功課!!~終於做左好多啦!!~聽日就可以放假.唔洗番學啦!!好開心呀!!~我3月31號先番學!!~係復活節期間我真係冇咩做呀!!~我星期五會同小學同學去踢波呀!!~之後做冇咩做啦!!~唉~雖然話有得放假姐.但係都好悶!!~希望今個復活節會玩得開心d啦!!~>.<~

時間再按下許多次快門
沉默裡聽見轉動的秒針
一個人吃飯這個凌晨 孤單一人份
你低聲說你有別人
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|