今日係星期六.我今日11點幾起身.之後去左睇醫生.之後同左屋企人到茶樓食野.食到2點.就番左教會.今日同上個禮拜一樣出去摩士到睇聖經.唱詩歌!!~今日我地睇詩篇六十三.究竟點樣成為合主心意既人呢?就係要就算係逆境中都唔會諗第二樣野.就好似大衛一樣就算被人追殺緊既時候.都會諗住主!!~尼樣真係好難做.咁我又會幾時做到尼.7月15日.就係我信主2週年.仲有4個月咋!!~希望係尼4個月內.會更加體會到主啦!!~"神愛世人 甚至將他的獨生子賜給他們.叫一切信他的不至滅亡.反得永生".希望你地會信主啦!!~
好快就到復活節啦!!~好耶!!~又有得放假啦!!~但係又唔知有邊到去喎~我又唔想留係屋企呀!!~好悶呀!!~有冇人有意見呀?希望你地會有一個快樂既復活節啦!!~>.<

我們的愛
過了就不再回來
直到現在
我還默默的等待
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|