hihi.好耐冇打blog啦!!~因為我尼排d心情唔好.唔係太開心囉!!~加上我又病左!!~星期一仲冇番學.去左睇醫生!!~唉~開心真係好難咩?幸福真係好難咩?有d人話點先叫幸福尼.要有錢.有大屋.有車.有愛情等等!!~但係我覺得唔係.我覺得每個人幸福既底線都唔同.有d人只要身體健康就覺得幸福.而我覺得幸福要有愛情.主.朋友.家人!!~咁唔知大家覺得點先係叫做幸福呢?
人一生都會經歷到愛情.愛情一定會令你開心同唔開心.仲可能會分手!!~愛情係一樣估唔到既野.雖然我都經歷過愛情.但係我冇好好咁珍惜佢!!~有佢個陣就好似冇咩野.但係冇左佢既時候就好珍惜佢.但係太遲啦!!~有時我諗番起以前拍拖既時候.真係覺得好開心.好幸福!!~但係尼d都已經係過去.都唔可以變成現實!!~我係到想講.如果拍緊拖既人.真係要好好珍惜你既伴侶.拍拖係要互相讓對方既!!~係尼到我祝各位同自己既情侶會開開心心.快快樂樂!!~>.<而我都要係學業同愛情方面要加油啦!!~

而已大個的我現已愛上 橫蠻的她
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|