今日係星期日.今日番左教會聚會.然後聚會之後等到3點幾先去食飯.食完飯之後仲玩左一陣!!~之後5點幾就去左剪頭髮!!~唉~又係我最唔鍾意做既野.上次到依家都係剪左1個月.咁快又要剪!!~我阿媽同我講話去修修姐!!~但係去到就剪到好好好好短!!~佢又騙我啦!!~好采我係未剪之前影左幾張相姐!!~唉~但係依家好唔開心呀!!~都唔知聽日點番學!!~我好想喊呀!!~點算呀?我真係好希望D頭髮可以快D長呀!!~
我最近聽左一首新歌!!~就係古巨基既勁歌金曲2"情歌王"尼首歌都係10分幾鐘長!!~同以前冇咩分別.最大分別既係用普通話唱!!~都幾好聽既!!~但係要練好耐囉!!~希望大家都會試下聽下尼首歌啦!!~入面D歌詞係關於愛情嫁!!~我每一次聽尼首歌都會有一個幻想!!~希望大家真係會鍾意聽尼首歌啦!!~聽日就要番學啦!!~大家要加油囉!!~>.<

天天都需要你愛
我的心思由你猜
I LOVE YOU
我就是要你讓我每天都精彩
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|