今日係星期六.係復活節既第三日!!~今朝10點4起身!!~因為我要改下份劇本!!~然後就去影印!!~之後我就同屋企人去茶樓食野!!~然後就落左教會.同d弟兄一齊排劇!!~然後又同弟兄練詩歌!!聚會開始既時候.我地帶大家玩遊戲.然後就帶大家唱詩歌!!~然後就開始做話劇!!~做完之後我地既聚會就完左!!~然後我地係教會玩到7點幾.好開心呀!!~我好珍惜同每個人一齊既時間!!~但係時間過左去就唔會番黎.有d野想做番都做唔到.我真係好希望可以做番一d我後悔左既事.我真係唔想一世後悔呀!!~希望我可以將我後悔左既野挽回番!!~

Forever Love Forever Love
我只想用我這一輩子去愛你
從今以後
你會是所有
幸福的理由
Forever Love
Forever Love
Forever Love
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|