今日12點3先起身!!~因為我好眼訓呀!!~之後同左我屋企人到茶樓食野!!~我見到我中學同學!!~之後我約左我中學同學到學校等我班主任卜場!!~(係我地班會活動)我地等左耐都見唔到我班主任!!~等左一陣佢終於番黎啦!!~我地係牛池灣卜場!!~卜左28號.兩個鐘.2點至4點!!~一個鐘打籃球.一個鐘打羽毛球!!~之後我地去左荷里闊行左一陣!!~然後我同我阿哥去左教會!!~今日係九龍仔公園睇聖經!!~之後我地仲打波!!~7點半先番到屋企!!~聽日就約左班friend踢波啦!!~希望快d見到佢地啦!!~我係到祝大家復活節快樂!!~>.<

你讓我流淚
扛下了所有罪
我拚命挽回
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|