今日係復活節既第十一日.都係最後一日.今朝我11點起身.然後番左教會.聚會之後去食野.然後就去左打波.之後番左教會玩左一陣.番到屋企溫左書後.打左一場勁舞!!~佢好勁呀!!~都唔知幾時先可以左同佢玩!!~唉~話咁快復活節假期咁就放完啦!!~諗番起今個復活節都冇咩咁開心.最開心就係識左個friend.同佢一齊打勁舞!!~聽日就要番學啦!!~大家都要加油呀!!~願主祝福你地!!~>.<~

現實的考驗 我們說好一起面對
不管多久多遠絕對不喊累
期待 彼此更美好的 明天
我們說好誰也不放棄誰
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|