今日係星期三.今日唔洗番學呀!!~好開心呀!!~今朝我12點3起身!!~之後就同我d屋企人到茶樓食野!!~之後2點就番左補習!!~今日只係改下d英卷同中卷.再溫再一陣書.就走啦!!~因為我地咩都溫完!!~之後就番左屋企睇番星期一凌晨做既NBA精華!!~好開心呀!!~今晚晚飯係叫外賣!!~我今晚係食pizza hut!!~真係一千零一次呀!!~好開心呀!!~>.<~聽日就係考中同英!!~大家要加油囉!!~>.<~

就像影子黏在你身
緊緊跟著你走 誰要自由
再大的風也不能拆散
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|