今日係星期六.今朝7點11起身!!~之後番左何小教打波!!~打得唔錯呀今日!!~準確度都有80%!!~打到12點3.就番左屋企洗澡.之後就番教會啦!!~好開心呀!!~又可以見到d弟兄姊妹啦!!~聚會果陣話要我地寫見證!!~因為好快又有福音聚會啦!!~我都係找到一個同學番教會啦!!~之後就番何小同弟兄姊妹玩左一陣.打左陣波!!~之後就番左屋企洗澡.溫書啦!!~今日溫I.S!!~之後就食飯啦!!~今日有個friend比左隻飛輪海CD我!!~因為我好想聽果D歌.我好想買隻CD.但係我冇得買.所以佢比隻CD我聽.好多謝佢呀!!~^^

沒有你 這世界多空虛
記億個陌生人
少掉一個陌生的我也沒關系
愛你 讓我發現自己
原來如此聚集
會哭會笑會心跳呼吸
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|