今日係星期三.Day6.今日又派卷啦!!~有好有唔好啦!!~都係唔好講啦!!~我依家真係好想買番粒透明既扭計骰呀!!~唔知幾時我先會有呢?唉~今日又同d屋企人嘈!!~好唔開心呀!!~今日有"勁歌金曲"做.有古巨基睇呀!!~我番到屋企就立即開電視睇!!~佢唱得好好聽呀!!~聽日就可以見到d弟兄姊妹啦!!~好開心呀!!~>.<~希望星期六快d到啦!!~>.<~
仿似幻像你給我的愛是玩具磨爛後變絕情 難為這洗劫永沒罪證 道別並無罪也沒權問你內情
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖