今日係星期五.Day1.今日我6點9起身!!~因為的今曰有早禱!!~之後就番學啦!!~番學既時間又有好多考生黎我地間學校考試.我見到d弟兄呀!!~希望主會祝福佢地啦!!~今日又同人係到玩扭計骰!!~我愈黎愈快啦!!~好開心呀!!~^^放左之前三堂見到落下.我諗放左學之後就打唔到波啦!!~但係放左學之後見唔雨.雖然個地下係濕.但係我地都係要打!!~打到5點幾.我就去左租我最鍾意既柯南睇!!~之後係屋企同阿哥練扭計骰!!~聽日朝早要番何小教打波!!~希望主會保佑聽日既天氣啦!!~>.<~

不知道不明瞭不想要為什麼我的心
明明是想靠近 卻孤單到黎明
不知道不明暸我想要為什麼我的心
那愛情的綺麗 總是在孤單裡
再把我的最好的愛給你
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|