今日係星期一.Day3.今日我帶左我個新扭計骰番學校!!~同d人一齊玩扭計骰!!~我叫人幫我計時.結果我扭到40秒.74尼個成績!!~我聽到之後超開心.雖然尼個成績唔係成日都有.但係我知道我扭到尼個時間我已經好開心啦!!~^^放左學之後又要補習.之後就番左屋企玩MSN.好開心呀!!~仲玩左場勁舞!!^^希望"你"既病會好番啦!!~我祝"你"早日康復!!~>.<~
早知道愛 我已忘了離開 等妳明白 我非妳不愛 或許簡單卻不平凡 就算世界要我從今後 為妳孤單
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖