今日係Day4.係最多堂既一日.今日我都未找番我個扭計骰呀!!~好唔開心呀!!~今日係食飯既時候我買左罐汽水飲!!~我飲左少少既時候.我前面既同學將我罐汽水倒瀉!!~令到我冇得飲!!~唉~唔知點解尼排咁樣既!!~好唔開心呀!!~放左學之後就去左卜場!!~然後就去補習!!~今日補習溫中史.做左一份中同英卷!!~補完習之後番左屋企!!~等表姐用完電腦之後就同紙皮傾計啦!!~同紙皮傾計真係好開心!!~係佢先會明白我!!~聽日將會係好開心既一日!!~希望紙皮都會好開心啦!!~>.<~

承受所有的雨滴 像大海無邊又無際
包容妳是我溫柔的使命
把讓妳傷心的人都忘記 我會治好妳的心
天使不是誰都愛得起
我終於明白雙手存在的意義
為了捍衛心愛的妳
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|