今日係星期四.Day6.今日又有2堂連堂英文呀!!~好想訓呀!!~今日我同全班最勁扭扭計骰果第二同三鬥!!~我竟然win左佢地呀!!~我超開心呀!!~今日音樂堂終於到我考唱歌啦!!~我一出去唱既時候有d緊張.之後我禱告!!~我唱既時候都唱到我既水準!!~唱完之後阿sir同我講Good!!~我聽到之後超開心呀!!~>.<~放左學之後就係籃球場打波.打波之後我同我阿哥係籃球場jai頭!!~打完波之後就番左教會.之後7點就番左屋企!!~紙皮!!~唔好意思呀!!~今日同唔到你傾好耐!!~番埋聽日就有放放假啦!!~好開心呀!!~>.<~

嘆息沉默加淚水和疲倦
怎麼會 愛只剩這一些
是不是時間 把人變得傻了點
明明有過快樂 卻忘了懷念
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|