今日係星期三.Day5.今日都係冇咩特別.又係到同同學扭扭計骰.今日有體育堂.阿sir話大考會考籃球.我一聽到好開心.所以尼幾灶會教籃球!!~超開心呀!~因為我最鍾意打波嫁啦!!~>.<~阿sir教d野超容易.雖然最後都比左15分鐘我地打波.但係我覺得打波既時間太少啦!!~唔係好好玩!!~放左學之後就去補習.搭巴士同fd4扭計骰既時候d人係咁望住.令到我超緊張!!~補完習之後.就番左屋企.又玩MSN.超開心呀!!~我真係好想同"你"打波呀!!~>.<~聽日就有得見D弟兄姊妹啦!!~好開心呀!!~>.<~

誰人曾照顧過我的感受
待我溫柔 吻過我傷口
能得到的安慰是失戀者得救後
很感激忠誠的狗
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|