今日係星期四.Day6.今日又有兩堂連堂既英文.我真係好想訓呀!!~今日我同全班扭扭計骰最勁既第二.三鬥.我竟然win左佢地呀!!~我超開心呀!!~今日音樂堂終於到我考唱歌啦!!~得兩首選.我選左"快樂"黎唱!!~我一出去既時候有少少緊張.之後我禱告!!~我唱既時候我覺得唱到我既水準!!~我唱完之後.阿sir同我講Good!!~我聽到之後超開心呀!!~放左學之後我就去左籃球場打波!!~打波之前我同我阿哥係籃球場jai頭.打完波之後我就去左教會.7點就番左屋企.紙皮.唔好意思呀!!~今日同你傾得唔係好耐!!~番埋聽日就放假啦!!~好開心呀!!~>.<~

嘆息沉默加淚水和疲倦
怎麼會 愛只剩這一些
是不是時間 把人變得傻了點
明明有過快樂 卻忘了懷念
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|