今日係星期五.Day2!~今日係學校同人地玩扭計骰!!~我特破左自己.40秒還完!!~超開心呀!!~放左學就同同學去拂波.之後就番左屋企做功課!!~好開心.已經做完功課啦!!~今晚係"古靈精探既大結局.都唔錯啦!!~我星期日會去陶大買扭計骰!!~好其待星期日既來臨!!~聽日又見到d弟兄姊妹啦!!~好開心呀!!~希望主會保佑聽日既天氣啦!~>.<~
我應該 使壞還是乖 妳喜歡 彩色或黑白 妳的笑 代表拒絕 還是等待 答案我解不開
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖