今日係星期日.今朝我10點4起左身.之後開左部電腦.聽下歌.同睇下紙皮有冇上線.之後我就去左教會.今日都係同每個星期日一樣果班初信主既新朋友黎左!!~我地一齊聚會.聚完會之後就去左食野!!~之後番教會清潔!!~之後就去左打波!!~今日打波打得既開心!!~打到6點就番屋企.之後做埋d唔識做既功課同溫書!!~之後就同紙皮傾左一陣!!~希望你會快d好番啦!!~>.<~我個喉嚨仲係好痛呀!!~聽日就係星期一啦!!~大家要加油啦!!~>.<~

(我個新扭計骰....同埋好好食既西餅!!~) (我借人影嫁...係咪好得意呀?)
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|