今日係星期三.Day2.今日倫宗堂既時候.要到圖書館借書.係圖書館做埋閱讀報告!!~我選左一本關於主用五餅二魚令五千人吃飽同第二D神績既漫畫聖經!!~我真係唔洗睇都識寫呀!!~但係我都想睇下.我都想重溫主係地上為人做過D咩!!~一睇到.我又好感動!!~午息既時候.我地班有一個同學既筆袋係窗外好出.原全攞唔番.果個位我地叫佢做"死位"老師知道之後.就問我地全班係邊個做.之後又冇人認.所以放學留係班房等班主任!!~放學之後.老師就黎到.終於有人認啦!!~我地都好快放得.之後番補習.Miss病左.我地係補習社做住野等佢睇完醫生番黎同我地補!!~之後佢同我地默書.比一份英文既卷我地做.6點3先番到屋企!~食完野.沖埋涼.就同紙皮傾計啦!!~紙皮.希望你可以買到果件衫啦!!~>.<聽日又可以見到d弟兄姊妹啦!!~好開心呀!!~>.<~
愛到不可思議 創世紀到末期
不用甜言蜜語 其實我愛的是你 是你
煩惱的是 我雖然很粗心 但我會很努力
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|