琴日唔知點解部電腦開唔到.令到我冇得打blog.上唔到紙皮個blog留cm!!~係尼到.要同紙皮講唔好意思呀!!~講番琴日!!~朝早8點起身.番左何小教波!!~d小朋友教極到唔識!!~好辛苦呀!!~之後.番左屋企沖涼.食完飯之後.就番教會.聚會之後有生日會.生日會之後就去左打波!!~我地打打下.見到我地既bestFD黎左搵我地打波!!∼好開心呀!!∼今日我10點起身.之後番左教會.聚會之後.有生命之光聚會.今日係講邊個係真神.同係講番四川既地震表示到.主真係快來!!∼我真係好想係主番黎之前.帶多d係我生命中最重要既人番教會呀!!∼之後就去左食飯.然後就教會幫手清潔!!∼之後就去左打波!!∼今日我地個bestFD又黎左同我地打波!!∼我地三個一組真係好勁!!∼今晚出去酒樓食飯呀!!∼食完飯之後.番左舅父屋企換衫!!∼見到部電腦真係開唔到.真係壞左!!∼要換啦!!∼我心諗.死啦!!∼冇得同紙皮傾計呀!!∼點算好呀!!∼好唔開心呀!!∼我真係好想同紙皮傾計呀!!∼唔知幾時先可以同番紙皮傾計呀!!∼好唔開心呀!!∼>.<∼
願意為你 我願意為你 我願意為你
忘記我姓名 就算多一秒
停留在你懷裡 失去世界也不可惜
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|