今日係星期二.Day5.今日有體育堂.好多謝紙皮幫我品神呀!!>.<~但係今日一番到學校交功課既時候.我竟然搵唔到我份英文作文呀!!~我搵哂成個書包都冇呀!!~所以就當欠交處理.我果陣個心情好突然.好驚訝.好唔開心!!~因為我上下學期已經欠左3次啦!!~欠5次就有"欠交功課通知書".唉~唯有將來既日子做好d啦!!~>.<~食完飯之後.我地就落左去打籃球.3打3!!~好開心呀!!~體育堂真係玩籃球呀!!~4個人一組.我同全班最勁打波既人一組.因為我地平時上體育堂都係一組.我地話鬥入波.一定要穿針.唔係穿入都唔計!!~我入左19球.係佢地入得最多既一個.我覺得我d射波真係進步左好多.但係我仲有進步既空間!!~紙皮你都要加油呀!!~放左學之後.就去左留堂班.之後就番補習.果陣已經5點啦!!~番完補習之後.番到屋企.食完野.沖完涼.就同紙皮傾計啦!!~同紙皮傾計真係好開心嫁!!~因為佢好明白我個心情!!~聽日又要番學.加油!!~>.<~
願意為你 我願意為你 我願意為你
忘記我姓名 就算多一秒
停留在你懷裡 失去世界也不可惜
|