今日係星期日.母親節.今朝11點起身!!~之後番左教會.我地一齊唱詩歌.禱告.睇聖經!!~1點就去左食飯!!~之後就一齊分享尼排睇聖經有咩深刻既地方!!~3點4就去左打波!!~今日打波又有超水準.勁左好多呀!!~好開心呀!!~打到6點30.就番左屋企啦!!~之後沖涼.之後一路扭扭計骰.一路聽歌等食飯!!~食完飯之後就無啦啦又話要剪頭髮!!~因為表哥出左黎!!~我都唔係剪左好多.剪左好睇d!!~聽日又放假啦!!~好開心呀!!~紙皮.希望你聽日都會開心啦!!~>.<~
將妳縫上紐釦扣住我
愛到步讓妳有任何機會掙脫
在一起的時間絕不錯過
車子後座 我只會 為妳保留
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|