今日係星期一.Day6.今日一開始就3堂英文!!~今日都唔算好累!!~琴晚開冷氣呀!!好開心呀!!~今日有L.S2堂.個MISS只係唔比我地果班開冷氣.所以一到佢果堂.就立刻關左部冷氣.但始終都比佢發現!!~佢只係針對我地1A班!!~好唔開心呀!!~放左學之後就去左補習!!~番到屋企就同紙皮傾計啦!!~紙皮.你就好啦!!~成日都有得放假!!~>.<~食完飯之後.我就睇聖經.我睇到有一節講"你們也要豫備;因為你們想不到的時候,人子就來了。"主講過信主人數一滿.佢就會第二次落到黎接信佢既人上天家.而唔信主既人就會留係地上.地上便會有七年災難!!~我真係好想帶多D人信主呀!!~所以我要做好我既見證!!~感動到人信主!!~聽日又要番學啦!!~大家加油啦!!~~>.<~
雨剛下過 這一個夏天顯得特別悶熱 當你微笑看著我
那時候 世界突然間靜止一分多鐘 那一個moment怎麼去形容
愛情就化成瑪琪朵
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|