今日係星期二.Day1.今日我係學校又學左一個新扭3x3既方法.真係快d嫁!!~我依家仲練緊!!~今日午息既時候.我地F.1要去禮堂睇福傳魔術.個老師表演得好好睇!!~當然唔少講關於主同我地既魔術啦!!~放左學之後.我地要練習班際排球.5點30先放學.番到屋企.6點幾.一番到堅企.我阿哥諗住沖左涼先食野.緊著我阿媽又罵佢.又話我地唔聽佢話.之後我諗住我開部電腦做每日一篇.緊著佢又話我開部電腦黎做咩.我就答佢.做每日一篇囉.佢又話.你都未食野做咩每日一篇呀.我又講.一定要食左野先可以做每日一篇咩.佢又講.一係就唔做.一係就扮勤力.我聽左尼句之後.我好火.我就同佢講.咪唔做囉!!~我就熄左速電腦.我一面食野.一面係到諗.今日派成績表.我全班同全級考第七.我都唔知考咁好做咩.到頭黎都比佢罵.果陣我喊左出黎.但係冇人知!!~果一刻我真係好想離家出走!!~之後我沖完涼.我就同紙皮傾左一陣.心情好左d!!~唉~我都唔知依家d屋企人點諗.成日都要聽佢地講.我想做少少野都唔得!!~好唔開心呀!!~>.<~
我數123木頭人再不行動就要被扣分
我一直在等著
戀愛轟轟烈烈的發生
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|