今日係星期五.Day2.今日6點11起左身!!~所以今日早左d番到學校!!~今日唔知點解上咩堂都係好輕鬆.好似d時間好快就過.限息同午息都去左打tabletennis!!~都唔錯呀!!~今日我地抽籤.因為F.1舉行膠波仔比賽!!~我地對1B!!~對唔錯呀!!~下星期一比戴.星期二就排球比賽!!~星期三PE堂!!~都唔知件體育衫都算好!!~放左學就去左補習!!~補習果陣只係做功課就做到5點8啦!!~都唔知點解咁多功課做!!~補習社D野要番到屋企先做得!!~番到屋企.食完野.沖完涼就同紙皮傾計啦!!~同紙皮傾計個心好舒服.好開心!!~聽日本來去大埔BBQ.但係D時間撞左.所以我聽日唔去啦!!~唔緊要啦!!~下次先去!!~聽日放假啦!!~好開心呀!!~>.<~
I Miss You感動你 這份愛 太神奇
真心來融化你 誰要勉強假裝愛理不理
我只想保護你 發誓要 你歡喜
不必刻意 無需構思
坦率對著你說一句 I Miss You Yeah
Baby I Miss You
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|