今日係星期五.Day4.係最多堂既一日!!~今日係小息既時候.我去打番tabletennis啦!!~我都唔知點解勁左咁多.我連win十幾個.話拉就拉到.同學話我似胡錦濤喎~因為琴日係電視影胡錦濤同係打!!~我聽到都唔知開心家唔開心好!!~下午.食完飯之後本身要練排球.但係因為宗教週.我地F1要去禮堂做祈禱會.我係祈禱會入面.我個心靈好舒服.我感覺到主既同在好.放學之前囝兩堂.我地F1去聽一個傷建講座.係一個天生好似BB一樣身體既五十years黎講佢自己既野.佢依家仲冇放棄自己.係因為佢依靠主.我覺得主既幫助真係好大.放左學之後就番補習.番到屋企食完野.沖完涼之後就紙皮傾計啦!~太好啦!!~紙皮終於開心番啦!!~>.<~聽日就係星期六啦!!~又見到弟兄姊妹啦!!~好開心呀!!~>.<~
捂住臉呵口氣 才不輕易洩露了心情
僅僅傻笑而已 也能夠徹夜的想你
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|