| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 20 日 星期二  |
| 我知道ˇ°就算她愛著什麼人 ||*ˍ°我也要把她搶過來 ..◆〞愛一個人〝不是應該將她佔有嗎?×〞|| | |
分類: 未分類 |
|
今日係星期二.Day4.係最多堂既一日!!~今日一番學就落雨呀!!~但係係雨中思想自己鍾意既野真係好舒服!!~番到學校.就係咁溫書.因為第二堂就係英文堂啦!!~到英文堂既時候.我溫完書之後就祈禱啦!!~都唔係好難姐!!~今日係小息.我終於學左另一種還原3x3扭計骰既方法啦!!~好開心呀!!~我依家要練好尼個方法呀!!~今日要4點30先放得學呀!!~好遲呀!!~番到補習社都5點啦!!~一番到去.就見到一個新黎既阿sir!!~原來佢係教我地嫁!!~我地今日教左L.S1.所以要背!!~背左好多頁都仲未比我地走呀!!~到6點7.佢先比我地走.但係番屋企仲要背呀!!~好攰呀!!~番到屋企食左野之後.就諗起紙皮呀!!~但係我今日冇帶電話呀!!~因為部電話冇電.我攞左番自己屋企差電!!~但係我真係好想同佢傾計呀!!~唯有聽日帶番部電話啦!!~>.<我個肚終於冇事啦!!~好多謝紙皮既關心呀!!~>.<~聽日有PE堂啦!!~唔知聽日會唔會落雨呢?
世界一直一直變 地球不停的轉動
在你的時空 我從未退縮懦弱
當我靠在你耳朵 只想輕輕對你說
我的溫柔 只想讓你都擁有
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|
« | 1246 | 1247 | 1248 | 1249 | 1250 | 1251 | 1252 | 1253 | 1254 | 1255 | ... | 1360 | »
|