好多日冇打blog啦!!~尼幾日因為係舅父屋企訓.係佢屋企部電腦又壞左.所以都唔到blog琴日先攞去整.都唔知幾時先整番好既!!~尼兩日.都幾開心既.講番琴日.朝早一樣番何小教打籃球.同班男仔鬥波!!~贏佢地好多但係佢地發脾氣!!~故意打我地!!~因為同佢地打得勁.所以教女仔果陣好攰!!~加上好曬!!~都冇心教波!!~之後番左屋企沖涼!!~諗住下午唔打波.一來好曬.二來要去剪頭髮!!~番到教會.今日我地少年團去廣場玩定向!!~都幾好玩呀!!~之後都係去左打波!!~因為我6點幾先去剪!!~打打下.有d唔識既人同我地講話同我地比賽.但係佢地得兩個人.我地打四打四!!~佢地話唔緊要!!~之後我地同佢地打7分.我地7比贏左佢地.好開心呀!!~之後就去左剪頭髮.唉~唔好講啦!!~今日.10點8到番到教會默餅聚會!!~之後就又去左一個聚會!!~1點9幾先食去食野.之後就去左練排球.之後就同一班弟兄去九龍城同沙田班弟兄打比賽!!~係室內場打!!~一開始打果陣好緊張.因為最細係我.同我打果d都大過我好多!!~我竟然有入波呀!!~好開心呀!!~我地最贏左佢地!!~好開心呀!!~之後我地再去打波!!~打到7點15先番屋企.我d球技又勁左好多啦!!~同佢地打真係進步左好多呀!!~^^尼兩日都好開心呀!!~紙皮~你病左呀!!~有冇事呀?我為你禱告啦!!~聽日就要番學啦!!~加油!!~
I Miss You感動你 這份愛 太神奇
真心來融化你 誰要勉強假裝愛理不理
我只想保護你 發誓要 你歡喜
不必刻意 無需構思
坦率對著你說一句 I Miss You
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|