今日係星期三.Day3.今日第二堂就係I.S堂啦!!~又係我最唔鍾意上既堂!!~之後就上美術堂!!~將我地既自畫像上色!!~好好玩呀!!~今日中文又比好多功課呀!!~放左學之後.我就上茶樓同我阿媽同我舅父飲茶!!~今日唔知點解茶樓好多人呀!!~食左好多野.飽飽!!~之後3點就番左補習.今日補習好多野做呀.先做左功課先.然後就做一份難難地既數學卷.做左好耐.之後又要背I.S.之後又要做一份好難既英文呀!!~做到我死死下.又要查字典喎~唉~做完之後都5點10啦!!~好攰呀!!~聽日又要番補習呀!!~但係考試就快到啦!!~所以番多一日都冇所謂啦!!~紙皮.我地一齊加油溫書!!~>.<~
酸酸的味道 就是幸福的預告
我喜歡你 想大聲的炫耀
甜甜的味道 就像漂浮的氣泡
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|