今日係星期六.琴日係咁祈禱今日伯唔好落雨.今朝係7點2果陣冇啦啦起左身.仲見到有太陽既出現呀!!~真係感謝主呀!!~之後就訓唔著啦!!~之反番左何小.原來今日冇得打波.3因為老師話今日既天氣唔穩定.驚冇啦啦會落大雨.咁我地冇得打波.我地同D番左黎既師弟去第二到打波!!~我同阿哥.對佢地五個人.打全場!!~打得都唔錯呀!!~之後10點幾番左屋企沖涼!!~諗住有得睇NBA.點知冇得睇!!~為有要睇柯南等到12點啦!!~12點幾.我番到何小同老師食飯.之後留左教會啦!!~聚會聚到4點30.唔好意思呀紙皮!!~果陣咁遲先覆你!!~之後就番左何小玩!!~然後又去打波!!~今日都打得OK啦!!~但係比平時差左D!!~番屋企果陣都7點3啦!!~番屋企果陣落雨呀!!~好彩我地有帶傘姐!!!~番到屋企立即沖涼.然後好快開MSN.因為超想同紙皮傾計呀!!~終於可以係MSN同紙皮傾番計啦!!~超開心呀!!~今日因為打得波多.依家好攰呀!!~希望聽日唔好落雨啦!!~>.<~
這一刻我終於明白 什麼叫擁有
兩個人如此的坦白 如此的輕鬆
當那道流星劃過藍色天空 我緊閉上了眼睛
祈禱妳微笑點頭
讓我牽妳的手 迎著風向前奔跑
花朵瞬間綻放那一秒 愛就來到 妳一頭栽進我的懷抱
就像小孩一般胡鬧 畫面美的出乎意料
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|