〣 ◆+Ti amo●+°Te quiero*사랑한★+〤。﹏[▊↖
`!◆\'['/我心的縫隙◆*"→我想除了你↙*×±"任誰也無法填補這空虛 ╰■×`!◆\'['我要的◆*"→只是妳↙*×±"在我身邊 ╰■×
AChord
暱稱: ★,\`浜野翼★×*+〤。細孖﹏[▊×↖
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Doraemon 100~
暑假開始`
2012-07-09
錄影""激優一族 .....
考試第6天`
文章分類
全部 (1360)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 1360
留言總數: 25330
今日人氣: 195
累積人氣: 2333838
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 31 日  星期六   晴天


`\°[]+我是真的不願失去你…〞 分類: 未分類

 今日係星期六.琴日係咁祈禱今日伯唔好落雨.今朝係7點2果陣冇啦啦起左身.仲見到有太陽既出現呀!!~真係感謝主呀!!~之後就訓唔著啦!!~之反番左何小.原來今日冇得打波.3因為老師話今日既天氣唔穩定.驚冇啦啦會落大雨.咁我地冇得打波.我地同D番左黎既師弟去第二到打波!!~我同阿哥.對佢地五個人.打全場!!~打得都唔錯呀!!~之後10點幾番左屋企沖涼!!~諗住有得睇NBA.點知冇得睇!!~為有要睇柯南等到12點啦!!~12點幾.我番到何小同老師食飯.之後留左教會啦!!~聚會聚到4點30.唔好意思呀紙皮!!~果陣咁遲先覆你!!~之後就番左何小玩!!~然後又去打波!!~今日都打得OK啦!!~但係比平時差左D!!~番屋企果陣都7點3啦!!~番屋企果陣落雨呀!!~好彩我地有帶傘姐!!!~番到屋企立即沖涼.然後好快開MSN.因為超想同紙皮傾計呀!!~終於可以係MSN同紙皮傾番計啦!!~超開心呀!!~今日因為打得波多.依家好攰呀!!~希望聽日唔好落雨啦!!~>.<~

 
這一刻我終於明白 什麼叫擁有
兩個人如此的坦白 如此的輕鬆
當那道流星劃過藍色天空 我緊閉上了眼睛
祈禱妳微笑點頭
讓我牽妳的手 迎著風向前奔跑
花朵瞬間綻放那一秒 愛就來到 妳一頭栽進我的懷抱
就像小孩一般胡鬧 畫面美的出乎意料
  
 ★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖