今日係星期日.今朝10點3先起身!!~然後就番左教會默餅聚會!!~之後再去一個聚會!!~講番主番黎之前既事.例如依家有既地震.飢災.溫疫等等.尼d都講到主真係會快來!!~1點9就去左食飯.2點30去左練排球.之後就同一班弟兄去打波!!~打波之後射下波!!~我試下射三分.竟然比我穿針.穿左兩球!!~超開心呀!!~之後就鬥波啦!!~今日都打得唔錯啦!!~之後又10個人一齊玩O.U.T!~D姊妹都玩埋一份!!~最後我竟然嬴左佢地呀!!~超開心呀!!~證明左我D球技又好左啦!!~>.<~番到屋企我同左紙皮傾左一陣!!~聽日就係夏令時間啦!!~放1點4.好開心呀!!~可以早D番補習.早D同紙皮傾計!!~>.<~
手 願意捐給你拓著頭
做你的安枕剛好足夠
望你的天真可以永久
眼 看你半世還未夠
喜歡你的眉頭 哪怕皺起始終清秀
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|